Önceki konularında ritmik saymaları, şekilleri rakamları öğrenen öğrencilerimiz, ilerleyen konularda derslerde oyun yoluyla katılım sağlayıp fikirlerini söylediler. Hesaplamanın nasıl yapıldığını, örüntü şekillerini, gruplara ayırma ve sınıflandırma tekniğini öğrenip derslerde eğlenceli vakit geçirdiler. Fastrackids derslerinde dört haftayı geride bırakan öğrencilerimiz, bu süreçte rakamlar, şekiller, kavramlar, örüntü çalışmaları ile ilgili soru-cevap işbirliği yapma, kendini ifade edebilme becerisini geliştirme ve sınıf içerisinde oyun oyunlaştırma yaparak etkili öğrenmelerini sağladılar. Öğrencilerimiz Fastrackids matematik konusunda yeni ve değişik konulara değinerek, farklı yöntemlerle dersi eğlenceli bir şekilde tamamlandılar.
Haber | Kübra AYDIN | |
Editör | Özge KARADUMAN | |
Fotoğraf | Kübra AYDIN | |
Tarih | 12 Nisan 2016, Salı 08:52 | |
Okunma | 1.509 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?