Öncelikle tüm sayılara bir hareket bulunarak 1-10 arası sayılar tekrar edildi. (bir kere zıpla, iki kere el çırp, üç kere dön….) Daha sonra çocuklar hazırlanan saksı resimlerine üzerinde yazan sayı kadar çiçek yerleştirdi. Hamurlar dağıtılarak çocuklardan hamurdan yaratıklar oluşturmaları istendi. Oluşturdukları yaratıkları arkadaşlarına gösteren çocuklar yaratıklarına kaç tane göz, kaç tane diş, kaç tane saç yaptıklarını söylediler. Son olarak tahtaya çizilen sayı dizisinde eksik bırakılan yerleri çocukların tamamlaması istendi. Çocuklara ‘5’ten önceki sayı boş.Buraya hangi sayı gelmeli? ‘ ‘3’ten sonraki sayı boş buraya hangi sayı gelmeli?’ soruları sorularak ezbere bilinen sayı sıralanışları konusunda farkındalık kazandırılmaya çalışıldı.Keyifli etkinlikler ile gerçekleştirdiğimiz dersimizde sayılarla ilgili bilgilerimizi tekrar ederken yeni öğreneceğimiz sayılar için ön hazırlık yapmış olduk.
Haber | Deniz VATANSEVER | |
Editör | Özge KARADUMAN | |
Fotoğraf | Deniz VATANSEVER | |
Tarih | 22 Aralık 2016, Perşembe 19:21 | |
Okunma | 1.079 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?