Daha önce öğretmen tarafından hazırlanmış harf kartları sınıfa getirildi tahtaya ünlü ve ünsüz grupları belirtecek iki karton yerleştirildi. Öğrencilere kartlar dağıtıldı,
öğrenciler dağıtılan kartlara ilk etapta bakmadılar, daha sonra farklı gruplar halinde açtılar ve harfi tanıyıp tahtadaki ünlü-ünsüz harf bölümlerine yerleştirdiler. Örneğin
önce isminin baş harfi ünlü olan harf olan öğrenciler kartlarını açtı ve tahtadaki ünlü ünsüz bölümlerine yerleştirdiler. Kartlar tekrardan farklı şekilde karışık olarak
dağıtıldı, bu kez sadece erkek öğrenciler kartlarını açıp ayırt ettiler daha sonra kız öğrenciler bu şekilde Harfleri ünlü ve ünsüz olarak ayırt ettiler ve tahtadaki ilgili
alanlara yerleştirdiler. Bu bir çok farklı şekilde öğrencilerin kavraması için tekrar edildi daha sonra ikişerli gruplar halinde öğrencilere kartlar gösterilmeden verildi ve kim
daha önce ayrımı yapıp tahtaya yerleştirirse eleme yöntemi ile bir yarışma uygulandı. Bu şekilde öğrencilere ünlü ve ünsüz harfler konusunu kavradı ve pekiştirdiler.
Haber | Ezgi Eroğlu | |
Editör | İbrahim Aslan | |
Fotoğraf | Ayşen Kubilay, Mustafa Dizkırıcı | |
Tarih | 05 Ekim 2018, Cuma 08:57 | |
Okunma | 643 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?