Öğrencilere üzerinde sayılar olan kartonlar dağıtıldı. Seçilen iki öğrencinin sayıları toplandı ve toplamın yazılı olduğu öğrenci tahtaya çağrıldı. Ardından çağrılan öğrencilerin aynı sayıların yerlerinin değiştirildiği gösterildi. Toplam değişmedi. Öğrenciler, toplananların yerleri değişse bile toplamın değişmediğini görselleştirdiler. Böylece birinci sınıf öğrencileri toplama işleminde yer değiştirme özelliğini etkinlik yaparak eğlenerek pekiştirdiler.
Haber | Ezgi Eroğlu | |
Editör | Murat AKDEMİR | |
Fotoğraf | Serap Top, Betül Topal, Ayça Satan | |
Tarih | 08 Aralık 2018, Cumartesi 09:13 | |
Okunma | 673 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?