Yunuslar Grubu öğrencileri gruplara ayrıldı ve her gruba bir puzzle dağıtıldı. Belirli süre verilerek tamamlamaları istendi. Puzzle, öğrencilerin konsantrasyon becerisini destekleyici oyunlardır. Yunuslar Grubu öğrencileri puzzle yaparak hem parça-bütün ilişkisini öğrenir hem de sabrederek sonuca varma kavramını desteklediler. Görsel hafızanın güçlenmesine fayda sağlandı. Ayrı iken bir anlama ifade etmeyen parçaları birleştirerek, sabırla bir sonuca ulaşma, başladığı işi tamamlayabilme ve bunu çevresindekilerle paylaşmak, öğrencilerin özgüvenini pekiştirmektedir.
Haber | Fatma Kıroğlu | |
Editör | Fatma Kıroğlu | |
Fotoğraf | Münevver KAYA | |
Tarih | 07 Mayıs 2018, Pazartesi 14:51 | |
Okunma | 736 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?