İlk olarak yararlandığımız malzemeler şeker, gıda boyası, su ve alüminyum folyo kâğıdı kullanıldı. Tüm öğrenciler deney yapımına katılım sağladılar. Gözlemlerimiz sonucunda sıvıya alan şekerlerin suyu emdiğini ve bu emme gücüyle şekerdeki renk değişiminin de farkına vardık. Sıvı almayan kısmında herhangi bir değişim olmadığını gözlemledik. Bunun sonucunda çocuklarla beyin fırtınası yaptık. Bu yöntemle çocuklarımızın neden sonuç ilişkisini kurabilmelerini sağlamış olduk.
Haber | Aslıhan Akdağ | |
Editör | Aslıhan Akdağ | |
Fotoğraf | Aslıhan Akdağ | |
Tarih | 27 Şubat 2015, Cuma 14:29 | |
Okunma | 2.279 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?