Öğrencilerimiz Öğretmenleri rehberliğinde öğrendikleri satranç taşlarını “Vezir, At, Kale, Fil, Şah, Piyon” tekrar ettiler. Satranç taşları ile sembollerini eşleştirmeleri, taşları satranç tahtasına doğru olarak yerleştirmeleri hedef alınarak her bir satranç taşının ne şekilde oynanması gerektiği karşılıklı oyunla gösterildi. Karar verme, öz denetim, problem çözme, karşılaştırma, beyin fırtınası, yaratıcı ve eleştirel düşünme öğrencilerimizin kazanımlarıdır.
Haber | Fatma Kıroğlu | |
Editör | Fatma Kıroğlu | |
Fotoğraf | Şeyma BOZBEY | |
Tarih | 09 Ocak 2018, Salı 10:37 | |
Okunma | 955 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?