Öğretmenler tarafından önceden okyanus amblemlerine çarpma işlemleri hazırlandı.
Kapalı şekilde tahtaya 30 kart yapıştırıldı. Bu kartların 15’i çarpma işlemi 15’i bu çarpımların sonucuydu.
Oyun önceden öğrencilere anlatıldı. Sınıf 4’erli 6 gruba ayrıldı. Her grup için 2 dakika süre tutuldu. Her grup sırayla tahtaya gelip karışık soru-cevaplar arasında eşleştirmelerini yaptılar. İki tur dönülerek bu çalışma tamamlandı. İkinci tur sonunda en fazla eşleştirmeyi yapan grup birinci oldu.
Sonunda birinci olan grubu arkadaşları tebrik ettiler. Öğrencilerin hem çarpma işlemini tekrar ettikleri hem de hafızalarını güçlendirdikleri bir etkinlik oldu. Çocuklar eğlenirken farkında olmadan bilgilerini kontrol ettiler ve bilgi düzeylerinin farkına vardılar. Grup çalışmasının ve birlikte başarmanın hazzını yaşayarak eğlenceli vakit geçirdiler.
Haber | Metin YILMAZ | |
Editör | Onca UĞURLU | |
Fotoğraf | Çisem Mutlu, Hakan Perdahçı, Nurdan Padak, Hivda Gültepe | |
Tarih | 19 Şubat 2016, Cuma 20:51 | |
Okunma | 3.255 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?