Öğrenciler, ilk olarak somut ve soyut kavramların ne demek olduğunu öğrendiler. Somut ve soyut sözcüklere örnekler verdiler.
Daha sonra öğrenciler, öğretmenin sorusu üzerine yaratıcılığın kaç boyutu olduğunu ve boyutların anlamlarını hatırladılar.
Öğretmen tahtayı ortadan ikiye bölerek bir tarafına somut, diğer tarafına soyut yazdı. Elinde karışık olarak bulunan somut ve soyut sözcükleri, öğrencileri sırası ile tahtaya kaldırarak doğru gruba yazmalarını istedi. Öğrenciler söylenen sözcükleri doğru gruba yazarken yaratıcılıktaki esneklik boyutunu da dersle ilişkilendirdiklerini anladılar.
Öğrencilerimizi hem somut ve soyut sözcükleri iyi bir şekilde kavramalarından hem de Türkçe dersine yaratıcılığı da ilişkilendirerek esneklik boyutunun gruplara ayırmak, kategorize etmek olduğunu hatırlamalarından dolayı tebrik ederiz.
Haber | Şule Ihlamur | |
Editör | Fırat TUMBUL | |
Fotoğraf | Aslıhan KAHRAMAN | |
Tarih | 07 Mart 2017, Salı 15:53 | |
Okunma | 1.602 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?