Öğrenciler, geleceğin mutfağında neler olabileceğini teknolojinin sürekli ilerlemesi boyutunu düşünme sürecine katarak düşünmeye başladılar.
Öğrenciler, daha sonrasında yaratıcılığın kaç boyutu olduğunu hatırlamaya çalıştılar. Yaratıcılığın dört boyutu olduğunu hatırlayan öğrenciler (akıcılık, esneklik, özgünlük, zenginleştirme) bu etkinlik ile akıcılık boyutunu puanladılar.
Akıcılık boyutu, üretilen uygun düşünce sayısı veya problem için birçok alternatif geliştirme becerisidir. Öğrenciler, gelecekte olabileceklere dair fikirde bulunurken bu fikirlerin uygunluğunu da dikkate alarak etkinliği tamamladılar.
Yapılan etkinlikte öğrenciler hem daha uygun sayıda fikir üretmeye çalıştı hem de mutfak aletlerinin gelecekte nasıl olacaklarını düşündüler. Bu etkinlikte öğrenciler ayaklarına kadar gelen, insanların hiç hareket etmeden robotların yapabileceği birçok şeyin olabileceğini düşündüler ve sonrasında aslında teknolojinin insanı yavaştan tembelleştirmeye doğru götürdüğününde farkına vardılar.
Bu güzel etkinliği tamamlayan ve olumlu bir farkındalık edinen öğrencilerimizi tebrik ederiz.
Haber | Şule Ihlamur | |
Editör | Fırat TUMBUL | |
Fotoğraf | Aslıhan KAHRAMAN | |
Tarih | 17 Ocak 2017, Salı 12:00 | |
Okunma | 1.553 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?