Öğrenciler, ilk olarak maddenin ne demek olduğunu öğrendiler.
Daha sonra öğrenciler, maddenin hallerinin kaça ayrıldığını ve bunların neler olduğunu öğrendiler.
Öğrenciler, maddenin hallerini öğrendikten sonra bu maddelerin tanecikli yapılarının nasıl olduğunu öğrendiler.
Öğrencilerin daha iyi anlayabilmesi adına öğretmen bir deney yaptı. Bu deneyde bir cam kavanozun içine konan belli miktardaki fasulyeler ile öğrenciler katıların tanecikli yapısının birbirine sıkışık durumda olduğunu görsel olarak daha iyi kavradılar. Öğretmen daha sonra fasulye dolu cam kavanoza su koydu. Bu durumda da öğrenciler katıların tanecikleri arasındaki boşlukları sıvıların doldurduğunu, geriye kalan boşlukları da gazların doldurmuş olduğunu somut olarak öğrendiler.
Haber | Şule Ihlamur | |
Editör | Fırat TUMBUL | |
Fotoğraf | Aslıhan KAHRAMAN | |
Tarih | 14 Ocak 2017, Cumartesi 11:34 | |
Okunma | 1.291 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?