Öğrenciler, dünyanın Güneş etrafında dönüşü sonucunda bir yılın ve mevsimlerin oluştuğunu öğrendiler.
Öğrenciler, 4 farklı mevsimin olduğunu, bu mevsimlerin hangi aylara denk geldiğini ve mevsimlerin özelliklerini öğrendiler.
Daha sonra öğretmen öğrencilerin düşünme süreçlerini geliştirmek, yaratıcılığı cesaretlendirmek, karar verme sürecini hızlandırmak, iletişimi iyileştirmek amacıyla mevsimlerle ilgili 6 şapkalı düşünme tekniğini uyguladı.
6 şapkalı düşünme tekniğinde 6 farklı renkte şapka vardır. Bu şapkaların her birinde farklı bir düşünce vardır. Öğretmen öğrencilere hep yaz-kış-sonbahar-ilkbahar olsaydı ne olurdu sorusuyla öğrencilerin şapkanın sahip olduğu düşüncelere göre hareket ederek cevap vermelerini sağladı.
Öğrenciler, yeni öğrendikleri bu tekniği uygularken heyecanlandılar ve cevapları şapkanın sahip olduğu düşünceyi dikkate alarak cevapladılar.
Öğrencilerimizi tebrik ederiz.
Haber | Şule Ihlamur | |
Editör | Fırat TUMBUL | |
Fotoğraf | Aslıhan KAHRAMAN | |
Tarih | 06 Ocak 2017, Cuma 10:41 | |
Okunma | 1.707 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?