Öğrenciler dolabil kartları üzerinde yer alan eş anlamlı kelimeleri ip ile eşleştirdiler. Kelime eşleştirmeleri biten öğrenciler kartların arkasındaki çözümlere bakarak kelimelerin eş anlamlarını doğru bilip bilmediğini kontrol ettiler. Yanlış yapan öğrenciler bilmediği kelimeleri yanındaki arkadaşından öğrenerek tekrar etkinliği yaptılar.
Dunn ve Dunn’ın Öğrenme Stili Kuramı: Doğrudan öğrenmeyi tanımlama yerine, bilgiyi yönlendirmede bireyin iç dinamiklerine -yeteneğine etki eden dış faktörleri- etkenleri tanımlamayı yeğleyen bir kuramdır. Öğrenciler kendi öğrenme stillerine uygun etkinliklerle bilgiyi daha hızlı ve kalıcı bir şekilde edinirler. Farklılaştırılmış eğitim uygulamalarını temel derslere başarılı bir şekilde entegre eden Üstün Zekâlılar ve Yetenekliler Bölümü, öğrencilerin tam ve kalıcı öğrenmelerinin yanında üst düzey düşünme becerilerini geliştirmelerine imkan sağlamakta.
Haber | Şule Ihlamur | |
Editör | Mehmet KAPAN | |
Fotoğraf | ABDULKADİR ŞAHİN | |
Tarih | 19 Ekim 2015, Pazartesi 12:55 | |
Okunma | 1.819 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?