Öğrenciler, kendi oluşturdukları oyunlara kurallar bulmuş, bu kurallara uygun strateji ve sorular hazırlamıştır. Bloom Taksonomisi’nin yaratma basamağına kadar çıkıldığı bu etkinlikte; öğrenciler bilgilerini aktarmış, planlamalar yapmış, örüntüler oluşturarak kurallara yer verilmiştir.
Öğrencilerin tasarladıkları bu oyunları, önce öğretmen ve arkadaşlarına tanıtarak kuralları ve oyunun oynanma şeklini anlatmışlardır. Oyunlarını tanıtırken, beyin fırtınası yapmayı da ihmal etmeyen 3-D sınıfı, oyunlarını nasıl geliştirebilecekleri ve üst seviyeye nasıl yükseltebilecekleri konusunda da fikir alışverişlerinde bulunmuşlardır.
“Matematik Oyunum” etkinliğini, verimli ve etkili şekilde uygulayan ve eğlenerek yapan öğrenciler, teneffüslerde de birbirleriyle bu oyunları oynamışlardır.
Haber | Şule Ihlamur | |
Editör | Kuzey Kayahan SARAN | |
Fotoğraf | Esra KEBAPÇI | |
Tarih | 27 Mayıs 2016, Cuma 09:47 | |
Okunma | 1.472 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?