Ankara - Eryaman Okyanus Koleji, Ortaokul | Haber | Bilişim Haftası Etkinlikleri
Bilişim Haftası Etkinlikleri Bilişim Haftası Etkinlikleri
Fotoğraf Galerisini Aç
  • Paylaş
Bilişim Haftasında öğrencilerimiz Vex Robotik yarışmasından, arttırılmış gerçeklikten programlamaya, “Kendin Çiz Kendin Oyna” projelerine,Arduino programlamadan Sanal Gerçeklik 3D Gözlüğe kadar birçok konuda eğlenme fırsatı buldu.Kodu Game lab,Scratch,Code org ile kodlama yaptılar.

Bilişim Teknolojileri olarak öğrencilerimizi bilime yönlendirmek, onların düşünme becerilerini geliştirmek, teknolojide sadece tüketen değil, üreten nesiller yetiştirmek amacıyla geliştirdiğimiz eğitim programını, Bilişim Şenliğinde öğrencilerimiz ile sergiledik.

Öğrenciler, çalışmalarında programlama, algoritma tasarımı, desen tanıma, desen genelleme ve soyutlama gibi beceriler ile neden-sonuç ilişkisi kurma, analitik düşünme ve problem çözme gibi üst düzey düşünme becerilerini kullanarak çalışmalarını arkadaşlarıyla paylaştı.

Öğrencilerimizin kendi tasarladıkları ve kodladıkları oyunları incelemek ise ayrıca heyecan vericiydi.

Bilişim toplumu bilgisayar oyunlarını çok iyi oynamak ile sağlanmaz. Aksine bilgisayarı gerçek anlamından uzaklaştırarak, bilişim aracı olmaktan bilgi yelpazesi.net) çıkarıp eğlence aracı haline getirmektedir. Bu nedenle bilgisayar programlarını kullanmayı öğrenmeli; işimizi ve hayatımızı kolaylaştıracak şekilde bilgisayar kullanmayı bilmemiz gerekir.

Geri kalmamak için; geri bırakılmışlığa, kendimize yakıştırmamalı, çok çalışmalı ve üretmeliyiz. Ülkemizin kendisine ait bilişim ürünleri olması için bilgiyi, teknolojiyi, küresel boyutta ve etkin biçimde kullanabilmeliyiz.

 

 


Haber
:
İpek Ölçer
Editör
:
Murat AKDEMİR
Fotoğraf
:
FEYZA GÜNEŞ
Tarih
:
14 Mayıs 2019, Salı 11:21
Okunma
:
1.169 defa okunmuş

  • Paylaş
Yorum Yazın :
Yorumlar :

Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?

FORMU DOLDURUN
KAYIT VE ÜCRET İÇİN
SİZE HEMEN DÖNELİM

Arama

Kişisel Verilerin Korunması Politikası - Çerez Politikası - Çerez Ayarları