Eryaman Okyanus Koleji Okul Öncesi Bölümü Çiçekler Grubu İşaret dillerinin bir parçası olan parmak alfabesinin, okuma becerileri üzerinde olumlu etkileri bulunmuştur. İşaret dilindeki parmak alfabesini öğrenen okul öncesi ve okul çağındaki çocukların, dil ve okuma becerilerinin, işaret öğrenmeyen çocuklara göre daha ileri seviyede olduğu ortaya çıkmıştır. Çiçekler grubu öğrencileri de işaret dili eğitiminde ‘tanışma, selamlaşma, nasılsın? İyi misin?’ Sözcüklerini parmak alfabesine göre yapmaya çalıştılar.
Haber | Su Demiröz | |
Editör | Fırat TUMBUL | |
Fotoğraf | GÜLŞAH TÖRET | |
Tarih | 22 Şubat 2017, Çarşamba 12:30 | |
Okunma | 1.419 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?