Eryaman Okyanus Kolej İlkokul kademesi 4. sınıf öğrencileri Bilişim Teknolojileri dersinde Scratch uygulamasında kendi oyunlarını tasarlıyor ve kodluyor. Gobo karakterini canlandıran öğrenciler derste hem öğreniyor hem de eğlenceli vakit geçiriyor.
Kod yazmayı öğrenmek;
Analitik düşünebilen, olay veya durumlar arasındaki ilişkileri görebilen, yaratıcı düşünebilen, problem çözme yeteneği artan, sistematik düşünebilen ve makinaların çalışma mantığını kavrayabilen nesiller yetişmesine olanak sağlamaktadır.
Haber | Su Asuman Demiröz | |
Editör | Göktuğ Hekimoğlu | |
Fotoğraf | Şeyda CİVELEK | |
Tarih | 07 Aralık 2017, Perşembe 17:53 | |
Okunma | 792 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?