Eryaman Okyanus Koleji İlkokul Kademesi 4. sınıf öğrencileri Main Course dersinde “daily routines” kelimeleri ile alakalı flashcardları karışık bir şekilde tahtaya astı. İlk önce öğrenciler teker teker bu flashcardların ne anlama geldiğini söyledi. Daha sonra sırayla tahtaya çıkan öğrenciler “before” ve “after” kalıplarını kullanarak hangi aktiviteyi önce ya da sonra yaptıklarına göre cümle kurdular. Bu aktviteyle öğrenciler cümle yapılarını doğru kullanmayı öğrenirken kelimeleri tekrar etmiş oldular.
The Students of 4rd Grade of Ankara Eryaman Okyanus College did an activity of making sentences in Main Course.
The teacher hung the flashcards on the board related to “daily routines”. Firstly, students elicited the means of the flashcards. They came to the board one by one and made sentences using “before” and “after”. By this activity, they repeated the words while they were learning the structure of the sentences.
Haber | Su Asuman Demiröz | |
Editör | Göktuğ Hekimoğlu | |
Fotoğraf | Nurcan Kunak,Tuba Çatal | |
Tarih | 24 Ekim 2017, Salı 23:37 | |
Okunma | 984 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?