DESTİNATİON İMAGİNATİON |
1.DÖNEM |
Üstün Zekalılar Bölüm Başkanlığı tarafından belirlenen program uygulanacak. |
Detay |
DESTİNATİON İMAGİNATİON
Öğrencilerin yeteneklerini ve hayallerini göz önüne alarak, onların ileriki yaşamlarında kullanabilecekleri yeni beceriler edindirmeyi sağlayan Destination Imagination dersi hayal gücünden yenilikçi ve özgün fikirlere ulaşmayı hedefler. Bloom Taksonomisine benzer basamakları olduğu düşünülse de bazı farklılıkları vardır. Basamakların döngüsü daireseldir, gerektiği durumlarda önceki basamaklara dönülebilir. Destination İmagination dersi öğrencilerin takım çalışması yapmasını sağlar, zaman yönetim becerisini geliştirir, çevre bilincini ve sürdürülebilirliği öğretir, öğrencileri geleceğin mesleklerine hazırlar, gönüllülüğü sevdirir ve başarısızlığın da başarı kadar olağan bir durum olduğunu kabullendirir.
|
FELSEFİK DÜŞÜNME |
1.DÖNEM |
Üstün Zekâlılar Bölüm Başkanlığı tarafından belirlenen program uygulanacak. |
Detay |
FELSEFİK DÜŞÜNME
Felsefik düşünme dersi öncelikle çocukların düşüncelerini geliştirerek bağlantı kurma, varsayımsal düşünme ve mantık yürütmeyi kazandırmayı amaçlamaktadır. İkinci olarak sosyal psikolojilerinin gelişmesini hedefler. Çocuklar yapılan çalışmalarla birlikte empati kurmayı, farklı açılardan bakabilmeyi, fikirlerini rahatça ifade edebilmeyi, haklarını, başkalarının haklarına saygı duymayı ve dinlemenin önemini öğrenirler.
|
YARATICI YAZARLIK VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME |
1.DÖNEM |
Drama Koordinatörlüğü tarafından belirlenen program uygulanacak. |
Detay |
YARATICI YAZARLIK VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME
Yaratıcı Yazarlık ve Eleştirel Düşünme dersinde yazı yazmayı öğretmenin yanında öğrencinin düşünce yapısını genişletmek, farklı bakış açısı kazandırmak, düşüncelerini rahatlıkla ifade edebilmelerini sağlamak ve yazmayı sevdirmek hedeflenmektedir.
|
SANATSAL AKTİVİTELER |
1.DÖNEM |
Üstün Zekalılar Bölüm Başkanlığı tarafından belirlenen program uygulanacak. |
Detay |
SANATSAL AKTİVİTELER
Sanatsal Aktiviteler dersi disiplinler arası etkinlikler ile zengin bir içerik sunarken yaratıcılığın açığa çıkmasına yönelik olarak öğrencilerin tasarım kavramı ile tanışmasını sağlar. Bu ders bilimsel düşünce ve davranışlarla estetik değerleri birleştirme, üretme, problem çözme, bireysel yeteneklerin farkına varma ve yetenekleri en üst düzeyde kullanmaya fırsat sunar. Aynı zamanda öğrencilere duygularını ifade etmenin farklı bir yolu öğretilir. Bu derste öğrencilerin eleştirel düşünme, gözlem yapma, analiz, sentez ve değerlendirme becerilerini geliştirmek esastır.
|
STRATEJİ BİLİMİ |
1.DÖNEM |
Üstün Zekalılar Bölüm Başkanlığı tarafından belirlenen program uygulanacak. |
Detay |
STRATEJİ BİLİMİ
Zekâ ve akıl oyunlarının bir başka bölümü olan strateji oyunları ile yürütülecek olan ders ile öğrencilere plan yapma, sonraki adımları hesaplama, tahmin etme, karar verme gibi becerilerini geliştirme olanağı sağlar.
|