Öğrenciler karton, makas, yapıştırıcı, renkli kalemler gibi malzemelerle; toplama, çıkarma, çarpma ve bölme işlemlerini kullanarak kendilerine has metotlarla dergilerini oluşturdular. Öğrenciler Matematik Dergisi oluştururken aynı zamanda matematiğe ilgilerini severek arttırma, matematiksel düşünme becerisini geliştirme amaçları doğrultusunda, yaparak ve yaşayarak matematik konularını pekiştirdiler. Hayal gücünü kullanarak matematik dergisini oluşturan öğrenciler, sınıftaki sunumlarıyla da renkli anlar yaşattılar.
Haber | Gülşen Işık | |
Editör | Mehmet KAPAN | |
Fotoğraf | Ayşe Nas | |
Tarih | 16 Nisan 2015, Perşembe 17:23 | |
Okunma | 16.205 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?